Veel gestelde vragen (FAQ)

Welkom op de FAQ-pagina van Roomotel, waar we antwoord geven op de meest gestelde vragen over ons discrete hotel. Roomotel biedt luxe kamers per uur voor korte verblijven, waarbij anonimiteit en comfort centraal staan. Of u nu op zoek bent naar een plek voor een romantische ontmoeting, rustmoment, of zakelijke afspraak, bij ons kunt u zonder reservering een kamer boeken via een automaat. Met locaties vlakbij Antwerpen en Brussel, en volledige privacy, zorgen wij voor een zorgeloos en comfortabel verblijf.

Reserveren

Moet ik vooraf reserveren?
Nee, je kan gewoon langskomen en een kamer boeken bij onze automaat ter plaatse.
Kan ik online reserveren?
Online reserveren is niet nodig en momenteel niet mogelijk. Je kan gewoon langskomen om een kamer te boeken.
Zijn er kamers vrij?
De beschikbaarheid kan je direct controleren via deze link.
Hebben jullie nu kamers beschikbaar?
Kijk voor de actuele beschikbaarheid op deze pagina. Als er een probleem is, kan je bellen via de parlefoon.
Ik ben bijna 18 jaar. Mag ik een kamer boeken?
We verwelkomen je graag zodra je 18 jaar bent.
Ik ben minderjarig. Mag ik een kamer boeken?
Nee, we laten absoluut geen minderjarigen toe in onze kamers.

Kamers & prijzen

Wat zijn de prijzen voor jullie kamers?
Je kan alle prijzen van onze kamers bekijken op deze pagina.
Kan ik kamers per uur boeken?
Ja, kamers kunnen per uur geboekt worden. Voor meer informatie kijk je op de prijzenpagina.
Hoeveel kost een premium kamer?
De prijzen van onze premium kamers en alle andere kamertypes staan op de prijzenpagina.
Wat is het verschil tussen een luxe kamer en een premium kamer?
Een luxe en premium kamer is ruimer en biedt extra comfort.
Wat is het verschil tussen een luxe kamer en een elite kamer?
Beide kamers hebben een douche en toilet, maar de elite kamer heeft ook een groot bad voor een extra ontspannen ervaring.
Hebben alle kamers een douche?
Ja, elke kamer is uitgerust met een eigen douche en toilet.
Welke kamers hebben een bad?
Alleen de elite kamers beschikken over een groot bad voor extra luxe.
Is er een tv op elke kamer?
Ja, alle kamers zijn voorzien van een smart tv.
Kunnen we onze verblijfsduur verlengen?
Bel roomservice, of boek een nieuwe kamer indien gewenst.
Kan ik met contant geld betalen?
Ja, onze automaat accepteert zowel contant geld als kaartbetalingen.
Moet ik gepast betalen of geeft de automaat geld terug?
Onze automaat geeft wisselgeld terug indien nodig.
Zijn de kamers rolstoeltoegankelijk?
Bel ons op 0465 09 80 16 voor meer informatie over toegankelijkheid en eventuele assistentie.
Wat is het kamernummer van de "blauwe" kamer?
De blauwe kamer is elite kamer 13.

Verblijf & gasten

Kunnen we drinken of eten bestellen?
Ja, via roomservice of onze vendingmachine kan je drankjes en snacks bestellen.
Welke dranken zijn beschikbaar?
We hebben bubbels, wijn, softdrinks, mixdranken en meer.
Kan ik werken op de kamer?
Ja, zolang je voldoet aan de wettelijke regels, kan je op de kamer werken.
Kan ik bezoek ontvangen op de kamer?
Ja, dit is mogelijk, mits je de wettelijke regels volgt.
Kunnen we het pand verlaten en later terugkomen?
Ja, je toegangscode blijft geldig gedurende de geboekte tijd.
Mijn date komt later. Kan hij/zij ook binnen?
Je kan de toegangscode doorgeven aan je date, zodat hij of zij ook binnen kan.
Is het mogelijk om met drie personen op een kamer te verblijven?
Ja, dat is mogelijk.
We krijgen de deur niet open. Wat nu?
Bel naar roomservice op nummer 69 of bel 0487 02 01 85 of 0465 09 80 16 voor assistentie.
Hebben jullie een bepaald voorwerp gevonden?
Stuur een e-mail naar info@roomotel.be met de beschrijving van het verloren voorwerp.
Verhuren jullie dames?
Nee, wij bieden alleen kamers aan.
Zijn er condooms te koop?
Ja, onze vendingmachine heeft condooms beschikbaar.
Is er parkeergelegenheid bij het hotel?
Ja, we hebben een ruime en discrete parkeerplaats.
Wat is het adres?
We zijn gevestigd op Antwerpsestraat 367, 2850 Boom.
Mag er gerookt worden op de kamer?
Nee, roken op de kamer is niet toegestaan vanwege het brandalarm. Buiten is er een rookruimte, ook overdekt.
Welke huisregels gelden er in Roomotel?
Al onze huisregels kan je terugvinden op deze pagina.
Ik hoor het brandalarm, wat moet ik doen?
Bel direct naar 0487 02 01 85 of 0465 09 80 16 voor hulp.
Is er een noodsituatie? Wat moet ik doen?
In geval van nood bel je het nummer 0487 02 01 85 of 0465 09 80 16.

BESCHIKBAARHEID

KAMERS IN REAL TIME

RESERVEREN?

PRIJZEN

WERKWIJZE

FAQ-svg

Veel gestelde vragen (FAQ)

Hallo
Stel uw vraag aan Nadine!

x